Miloš Kudělka

Ako odborník -OK. Ako človek - nemôžem posúdiť. Ale jeho zodpovednosť je na bode mrazu. Už z predchádzajúcich predmetov mám s ním negatívne skúsenosti a na VIS sa to len opakuje. Oprava skúšky mu trvá neskutočne dlho. Nemá problém výsledky zverejňovať tesne pred tým ako sa má uskutočniť ďalší termín. Katastrofa.

matador

matador - 12.01.2018

PR II. - Na FEI pro mě zatím nejhorší "učitel", jestli se mu vůbec takhle dá říkat. :D Myslí si, že jej studenti nemají rádi, protože je pro ně předmět moc těžký. Ale prošel jsem jak pán a stejně mi přišel jako debílek :D Je zásadový tím nejpodivnějším způsobem a v jednom kuse si má zapotřebí dokazovat svoji dominanci a zastrašovat ostatní, wtf :D... Pro mě se řadí k zakomplexovaným učitelům na středních školách.

Nxja

Nxja - 14.09.2017

Asi nejhorší učitel, kterého jsem zatím potkal na FEI, tady je pár důvodů mého hodnocení. 1) Neskutečně arogatní, namyšlený a nevstřícný - Stačí se podívat na jeho školní stránky, kde vyhrožuje, že na individuální dotazy a dotazy ohledně výuky nereaguje. 2) Přednášky formou diskuze - Nevím jestli to viděl v nějakém filmu, ale moc mu to nefunguje, zvláště když mu na něco odpovíte "špatně" ještě z vás udělá blbce. 3) Jako garant předmětu stojí za prd - Má 2 cvičící, kteří sázejí body jak se jim zlíbí. 4) Termíny k přihlášení na test v edisonu vypsal v pondělí odpoledne, který se psal v úterý ráno. Pak došlo k tomu že neměl vytisknuto dost papíru i pro ty co byli řádně přihlášeni. 5) Na opravu testu jsme čekali více než týden a to ještě byly opraveny metodou RNG. Na druhou stranu mu nemůžu vytknout, že je to profík a v programování se vyzná.

Redro

Redro - 27.05.2017

Háže klacky pod nohy.

Mohy

Mohy - 23.05.2017

Měl jsem ho na přednášky z Programování II, ale vůbec mi nesedl styl jeho výuky. Přišlo mi to příliš teoretické, hodně rozebíral jak uvažovat při tvorbě programu, ale těm co programování moc neumí to moc nepomůže. Připadá mi že je ze staré školy. Souhlasím s hodnocením hajmajeboss

Tučňák

Tučňák - 18.05.2017

Neřekl bych, že je špatný, přednášel docela v pohodě, ale jeho přístup k závěrečnému testu z programování II se mi vůbec nezamlouval. Termíny vypsal pozdě, nebyla možnost opravy (i když test samotný těžký rozhodně nebyl) a hodnocení mu trvalo strašně dlouho.

marcipan

marcipan - 18.05.2017

[PR2] Je učitel. Bude to říkat na každé přednášce tolikrát, že na té třetí už budete uvažovat, že z toho uděláte chlastací hru. Většinu času se chová arogantně a povýšeně. Přednášky spíš pokec s těma, co už OOP uměli, zbytek tím maximálně dobře zmátl.

hajmajeboss

hajmajeboss - 18.05.2017

Moc mi jeho prednasky v PR2 nedaly.

atavarecek

atavarecek - 10.05.2017

Přednášky super, hodně se z nich dá naučit. Je na něm vidět že je to zkušený programátor-ví o čem hovoří, ale také má problém s termíny-vypisovat otázky na zkoušení v pondělní hodině v neděli odpoledne není moc fajn..

Cerendar

Cerendar - 10.09.2014

Naprosto v pořádku. Když dávate na přednášce a cvičení aspoň trochu pozor tak víte vše na závěrečný test.

mada28

mada28 - 09.09.2014

Pohodový učitel, snaží se za každou cenu, aby žák pochopil, vysvětlí a poradí. Doporučuji

pavel.kutac

pavel.kutac - 09.09.2013

Životem zkušený a opravdový programátor.

qwertz

qwertz - 07.09.2013

(Měl jsem ho na VIS) Jedním slovem - praktik. Je to od pohledu člověk zkušený, který vás nebude srát milionem keců a požadovat abyste to uměli přesně tak, jak to řekl na přednášce. Jde se s ním bavit, což je polovina úspěchu. Nebojte se s ním bavit/hádat. Sice se tváří že je mu všechno u prdele (a ono je, viz to jak všechno dělá na poslední chvíli a na každé cviko přijde pozdě) ale se studenty se baví rovnocenně. Pokud se zeptáte, vysvětlí. Pokud nepochopíte, vysvětlí znovu a líp. Myslím, že s ním bude mít "problém" každý, kdo se s ním nebude chtít bavit a bude spoléhat na to, že všechno samo přijde. Ten problém v uvozovkách proto, protože problém u tohoto učitele znamená dostat minimum bodů, ne že by vás z fleku vyhodil ať opakujete předmět. Nahlas to neřekl, ale vidím na něm, že rád vysvětlí, rád naučí, rád za sebou uvidí výsledek, ale pokud předmět studenta nezajímá, tak mu peklo nedělá. Další co jsem z jeho cvičení odkoukal je, že se soustředí raději na jedince než skupinu. Rád řeší problém osobně s každým. Jestli máte na cviku otázku, vyslovte ji, nejspíš vás pobídne ať si vezmete fix a jdete problém načrtnout na tabuli. Klidně 5x řekněte že to nechápete, bo imho, on to stejně pozná. Na přednášky choďte, pokud vás zajímá problematika. Jeho slidy v sobě nemají žádnou informaci (učit se z toho nedá) a prezentuje vše z hlavy formou rozebráním problému, přirovnáváním (ale takový extrémista jak Dvorský a jeho pointery alá "guláš je v ledničce" to není), vlastních názorů a debaty. Je to pro mě jeden z nejlepších lidí co mě učili (vlastně ti nejlepší jsou za mne jen 2, Miloš Kudělka a Jan Martinovič).

nirman

nirman - 22.01.2013

Velice pohodový učotel. nikoho nepotopí, snaží se dát šanci všem. aby uspěli., jeden z mála co si nemyslí, že studenti jsou chodicí wikipedie, vřele doporučuju na cvika z ALG II

Jurasz20

Jurasz20 - 10.05.2012

Super učitel, při obhajobě projektu určitě nepotopi, ale musite o tom něco malo vědět. Doporučuju všem

health

health - 14.03.2012

Měl jsem ho na VIS a dost v pohodě učitel, bylo vidět že ví o čem mluví. Taky občas pobavil, ale co se týče nějaké organizace, na tom by chtělo ještě trochu zapracovat. Na cvikách sic "průběžně" kontroloval jakési dílčí řešení projektu, ale neměl to až tak úplně domyšlené do konce, ale jak už kolega naznačil, byl to jeho první předmět takže se to dá odpustit.

Forseti

Forseti - 04.02.2012

taky jsem ho mel na VIS cviko, bylo to formou pokecu, vykladalo se dobre, ale to byla asi vsechno, k projektu poradne nic nerekl, az pri obhajobe nam rekl,m co vsechno nechce a musi se zmenit, ale zas dal vsem sanci ten projekt obhajit, nasazel tam terminy az do konce ledna :D mozna to bylo tim, ze poprve mel svuj vlastni predmet a my jsme byli jako pokusni kralici :(

STANKAR

STANKAR - 28.01.2012

Jeden z mála učitelů, kteří nevidí ve studentovi jen pochodující wikipedii na nožičkách, ale kreativní myslící bytost. Bylo mi potěšením mít ho jako cvičícího v předmětu VIS.

Frogger

Frogger - 21.01.2012

Nejlepší volba pro ty co si s ALG moc nerozumí. Měl jsem ho oba semestry, jak na ALGI tak i na ALGII, a musím říct, že u nás ve skupině nikoho nepotopil u projektu, ač někdy jeho otázky byly celkem dobré, že jsme se i pobavily, látku se snažil vysvětlit i když věděl, že u někoho to je marné :D 9 bodů

Dave91

Dave91 - 06.06.2011

Výborný učitel ;-) Dokáže vše dobže vysvětlit. Na ALG ideální ;-)

DrahoS10

DrahoS10 - 26.05.2011

Perfektní vyučujíci. Fakt spokojenost. Vychází vstříc, nepotopí, díky němu hodně lidí nemusí opakovat.Nelze hodnotit jinak než za 10:-). Doporučuji a cvíka jsou s ním taky fajn.Měla jsem ho na SWI a bezva :-)

Myska

Myska - 01.02.2011

Určitě vhodný učitel hlavně pro ty, kteří začínají programovat. Myslím, že i díky němu mnoho lidí nemusí opakovat;-)

Radfm

Radfm - 19.01.2011

Úvod do softwarového inženýrství

48 souborů

Tento předmět je úvodem do problematiky tvorby software z hlediska inženýrských metod. Objektově orientovaný přístup a jazyk UML je použit jako základ prezentovaných metod.

Algoritmy I

204 souborů

Tento předmět je úvodním kurzem programování. U studentů se předpokládá obecná orientace ve výpočetní technice a středoškolské matematice. Probírané algoritmy a datové struktury budou demonstrován...

Vývoj informačních systémů

43 souborů

Předmět je zaměřen na získání základních teoretických znalostí a praktických dovedností souvisejících s vývojem informačních systémů. Z kontextu úloh řešených v této oblasti budou vybrány a detail...
Přidat hodnocení
Cookies nám pomáhají poskytovat Vám naše služby. Využíváním těchto služeb souhlasíte s jejich použitím.