Měl jsem ho na předmět TI. Polovinu cvičení věnuje tomu, aby studenti uvažovali nad nějakým problémem, většinou k problému ani nedá nápovědu. Takže pokud se nechytáte v každém ohledu, půl cvika sedíte. Další půl cviko probírá látku. Skončili jsme 2 cvičení pozadu oproti jiným skupinám. Vysvětlit dokáže, projevem ale unudí.
Jeho rada většinou zní: "Tohle vám nebude fungovat". Když se zjistí, že to funguje, tak prohlásí "Ale progtest tohle nevezme". Po úspěšném odevzdání do Progtestu "Tohle jsem ještě neviděl". Spíš dohlížitel, než učitel
Někdy se mu plete jazyk a jeho rychlost vysvětlování je někde na úrovni mírně urychlené želvy. Na druhou stranu s ním jinak nejsou komplikace, je v pohodě.
Poradí, zodpoví dotazy, všechno plus, kromě toho, že probíraná látka se táhne, asi ani jednou nestihl za vyuč. hodinu probrat všechno a to toho ani tak šíleně moc nebylo, dokonce my s Kotem na UTI jsme byli o lekci pozadu, jiní ne.
Studenti se seznámí se základy výrokové a predikátové logiky. Probereme pojem přímého a nepřímého důkazu a základní metody pro důkaz logické pravdivosti a platnosti úsudku. Dále se studenti seznámí...
Mnoho praktických problémů má jeden společný rys - vhodné řešení musí splňovat řadu z reality plynoucích omezení (rozvrh výuky, plán pracovní činnosti, přidělení rádiových frekvencí, ...). V posled...