Menu
VŠB SKLAD
Předměty
Učitelé
Uživatelé
Forum
Přihlásit
PG II - Měly by byt splněny ukoly 1, 2, 3 a 5...
Obsah archivu
pg2-opengl
.DS_Store
pg2_opengl
utils.h
vertex.h
shadow_shader.frag
objloader.h
glutils.h
utils.cpp
pch.h
depth_debug_shader.vert
normal_shader.frag
pbr_shader.vert
glad.h
vector3.cpp
matrix4x4.h
glutils.cpp
surface.h
matrix4x4.cpp
camera.cpp
objloader.cpp
camera.h
matrix3x3.h
pg2_opengl.h
material.h
simply_shader.vert
texture.cpp
color.h
matrix3x3.cpp
mymath.h
pg2_opengl.vcxproj
Rasterizer.cpp
mymath.cpp
pbr_shader.frag
pch.cpp
depth_debug_shader.frag
normal_shader.vert
triangle.cpp
Rasterizer.h
pg2_opengl.cpp
shadow_shader.vert
structs.h
triangle.h
texture.h
surface.cpp
structs.cpp
material.cpp
data
lebombo_irradiance_map.exr
lebombo_prefiltered_env_map_100_512.exr
6887_allied_avenger_gi.mtl
lebombo_prefiltered_env_map_999_32.exr
kostka
plastic_02_rma.png
scuffed-plastic4-alb.png
scuffed-plastic6-alb.png
piece_02.mtl
scuffed-plastic-normal.png
scuffed-plastic2-alb.png
scuffed-plastic3-alb.png
piece_02.png
4150p04.jpg
lebombo_prefiltered_env_map_750_64.exr
brdf_integration_map_ct_ggx.exr
3069bp13.jpg
lebombo_prefiltered_env_map_500_128.exr
lebombo_prefiltered_env_map_001_2048.exr
brdf_integration_map_ct_ggx.png
lebombo_prefiltered_env_map_250_256.exr
lebombo_prefiltered_env_map_010_1024.exr
vertex.cpp
simply_shader.frag
pg2_opengl.vcxproj.filters
vector3.h
libs
imgui
include
imgui_impl_win32.h
imgui.h
imgui_impl_dx12.h
imconfig.h
imgui_impl_opengl3.h
stb_rect_pack.h
imgui_impl_dx11.h
stb_truetype.h
imgui_internal.h
stb_textedit.h
imgui_impl_glfw.h
imgui_impl_win32.cpp
README.md
imgui.cpp
imgui_impl_opengl3.cpp
imgui_impl_dx11.cpp
LICENSE.txt
imgui_impl_dx12.cpp
imgui_impl_glfw.cpp
imgui_demo.cpp
imgui_draw.cpp
glad
include
KHR
khrplatform.h
glad
glad.h
src
glad.cpp
glfw
include
GLFW
glfw3.h
glfw3native.h
lib
glfw3d.lib
glfw3.lib
freeimage
include
FreeImage.h
lib
FreeImaged.lib
FreeImage.lib
vysledky
depth_map.PNG
kostka-pbr3.PNG
kostka-pbr.PNG
shadows.PNG
normal_shader.PNG
.gitignore
.gitattributes
pg2_opengl.sln
__MACOSX
._pg2-opengl
pg2-opengl
._.DS_Store
._pg2_opengl
._libs
._vysledky
._.gitignore
._.gitattributes
._pg2_opengl.sln
pg2_opengl
._utils.h
._vertex.h
._shadow_shader.frag
._objloader.h
._glutils.h
._utils.cpp
._pch.h
._depth_debug_shader.vert
._normal_shader.frag
._pbr_shader.vert
._glad.h
._vector3.cpp
._matrix4x4.h
._glutils.cpp
._surface.h
._matrix4x4.cpp
._camera.cpp
._objloader.cpp
._camera.h
._matrix3x3.h
._pg2_opengl.h
._material.h
._simply_shader.vert
._texture.cpp
._color.h
._matrix3x3.cpp
._mymath.h
._pg2_opengl.vcxproj
._Rasterizer.cpp
._mymath.cpp
._pbr_shader.frag
._pch.cpp
._depth_debug_shader.frag
._normal_shader.vert
._triangle.cpp
._Rasterizer.h
._pg2_opengl.cpp
._shadow_shader.vert
._structs.h
._triangle.h
._texture.h
._surface.cpp
._structs.cpp
._material.cpp
._data
._vertex.cpp
._simply_shader.frag
._pg2_opengl.vcxproj.filters
._vector3.h
data
._lebombo_irradiance_map.exr
._lebombo_prefiltered_env_map_100_512.exr
._6887_allied_avenger_gi.mtl
._lebombo_prefiltered_env_map_999_32.exr
._kostka
._4150p04.jpg
._lebombo_prefiltered_env_map_750_64.exr
._brdf_integration_map_ct_ggx.exr
._3069bp13.jpg
._lebombo_prefiltered_env_map_500_128.exr
._lebombo_prefiltered_env_map_001_2048.exr
._brdf_integration_map_ct_ggx.png
._lebombo_prefiltered_env_map_250_256.exr
._lebombo_prefiltered_env_map_010_1024.exr
kostka
._plastic_02_rma.png
._scuffed-plastic4-alb.png
._scuffed-plastic6-alb.png
._piece_02.mtl
._scuffed-plastic-normal.png
._scuffed-plastic2-alb.png
._scuffed-plastic3-alb.png
._piece_02.png
libs
._imgui
._glad
._glfw
._freeimage
imgui
._include
._imgui_impl_win32.cpp
._README.md
._imgui.cpp
._imgui_impl_opengl3.cpp
._imgui_impl_dx11.cpp
._LICENSE.txt
._imgui_impl_dx12.cpp
._imgui_impl_glfw.cpp
._imgui_demo.cpp
._imgui_draw.cpp
include
._imgui_impl_win32.h
._imgui.h
._imgui_impl_dx12.h
._imconfig.h
._imgui_impl_opengl3.h
._stb_rect_pack.h
._imgui_impl_dx11.h
._stb_truetype.h
._imgui_internal.h
._stb_textedit.h
._imgui_impl_glfw.h
glad
._include
._src
include
._KHR
._glad
KHR
._khrplatform.h
glad
._glad.h
src
._glad.cpp
glfw
._include
._lib
include
._GLFW
GLFW
._glfw3.h
._glfw3native.h
lib
._glfw3d.lib
._glfw3.lib
freeimage
._include
._lib
include
._FreeImage.h
lib
._FreeImaged.lib
._FreeImage.lib
vysledky
._depth_map.PNG
._kostka-pbr3.PNG
._kostka-pbr.PNG
._shadows.PNG
._normal_shader.PNG
24.82 MiB
Nahrál
dobretotamje
Nahráno 27.09.2022
Staženo 6x
Stáhnout
Nahlásit fake
Zpět na předmět
VŠB SKLAD
Pomáháme k titulu!
vsbsklad.cz
Cookies nám pomáhají poskytovat Vám naše služby. Využíváním těchto služeb souhlasíte s jejich použitím.
OK