$('.uploads_table').html('
\n\n\n\n<\/colgroup>\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n
Popis<\/a><\/th>\nNahrál<\/a><\/th>\nMateriál ▼<\/a><\/th>\nStaženo<\/a><\/th>\nNahráno<\/a><\/th>\n<\/tr>\n<\/thead>\n
Materiály ke zkoušce <\/a><\/td>\nRoman Sostok<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n5x<\/td>\n08.01.2024<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Obsah a motivace<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n0x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Úvod do OpenGL<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n0x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Transformace<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n2x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Pohledové a projekční transformace<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n1x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Základní shadery<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n0x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Transformace v OpenGL<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n0x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Zobrazovací metody a řešení viditelnosti ve 3D <\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n0x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Textury<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n0x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n
Základy počítačové grafiky - Světlo v OpenGL<\/a><\/td>\nPivinko<\/a><\/td>\nJiné<\/td>\n1x<\/td>\n25.01.2022<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n