\n\n1. Test-Use case<\/a><\/td>\n | Sidy<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 22x<\/td>\n | 17.11.2017<\/td>\n<\/tr>\n |
\n18 snímků prezenční zkoušky z SWI<\/a><\/td>\n | $lick$loth<\/a><\/td>\n | Okruhy ke zkoušce<\/td>\n | 41x<\/td>\n | 18.02.2022<\/td>\n<\/tr>\n |
\n2. písemka - use case<\/a><\/td>\n | Yolanda<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 15x<\/td>\n | 22.12.2017<\/td>\n<\/tr>\n |
\n3 PDF soubory, pro návrhové vzory (Továrna, Pozorovatel, Kompozit), které obsahují schéma + program v JAVE<\/a><\/td>\n | Ryco<\/a><\/td>\n | Zpracované otázky ke zkoušce<\/td>\n | 532x<\/td>\n | 08.01.2012<\/td>\n<\/tr>\n |
\n54/60,Zkouska + spravne odpovedi<\/a><\/td>\n | XYZ<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 37x<\/td>\n | 05.06.2022<\/td>\n<\/tr>\n |
\nAutor neznámý<\/a><\/td>\n | Adam_fei<\/a><\/td>\n | Tahák<\/td>\n | 4x<\/td>\n | 20.10.2017<\/td>\n<\/tr>\n |
\nDetailní popis třídních diagramů.<\/a><\/td>\n | katzda<\/a><\/td>\n | Jiné<\/td>\n | 982x<\/td>\n | 08.05.2010<\/td>\n<\/tr>\n |
\nDiagramy<\/a><\/td>\n | vejt zejt<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 0x<\/td>\n | 12.02.2024<\/td>\n<\/tr>\n |
\nDiagramy k projektu<\/a><\/td>\n | Katy<\/a><\/td>\n | Projekt<\/td>\n | 1x<\/td>\n | 07.01.2024<\/td>\n<\/tr>\n |
\nDiagramy případu užití<\/a><\/td>\n | revival56<\/a><\/td>\n | Jiné<\/td>\n | 9x<\/td>\n | 13.03.2018<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n |