\n\nPříprava ke zkoušce (pdf)<\/a><\/td>\n | LNTR<\/a><\/td>\n | Zpracované otázky ke zkoušce<\/td>\n | 0x<\/td>\n | 15.12.2023<\/td>\n<\/tr>\n |
\nzkouska 2016<\/a><\/td>\n | tomo_za<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 1x<\/td>\n | 19.11.2017<\/td>\n<\/tr>\n |
\nVzorová písemka - distanční výuka 2020<\/a><\/td>\n | Machety<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 2x<\/td>\n | 14.11.2021<\/td>\n<\/tr>\n |
\n2015 - 2. termín - obě varianty<\/a><\/td>\n | FLATRON<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 83x<\/td>\n | 27.05.2015<\/td>\n<\/tr>\n |
\nzadání zkoušky ze Statistiky, 2015 - 1.termín, jiné zadání<\/a><\/td>\n | Harys<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 107x<\/td>\n | 20.05.2015<\/td>\n<\/tr>\n |
\nzadání zkoušky ze Statistiky, 2015 - 1.termín<\/a><\/td>\n | FLATRON<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 114x<\/td>\n | 20.05.2015<\/td>\n<\/tr>\n |
\nZadání k zápočtové písemce, z písemky bylo možné získat pouze 10 bodů, takže bylo možné vyplnit pouze polovinu písemky.<\/a><\/td>\n | Single<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 220x<\/td>\n | 11.05.2012<\/td>\n<\/tr>\n |
\nJak na anovu v SG<\/a><\/td>\n | amissus<\/a><\/td>\n | Návod<\/td>\n | 229x<\/td>\n | 07.06.2012<\/td>\n<\/tr>\n |
\nužitečná část ze skript zpracovaná do srozumitelnější formy (37 stran), staženo z webu Martiny Litschmannové:\nhttp://homel.vsb.cz/~lit40/STA1/Materialy/Statistika_pre_flakacov.pdf<\/a><\/td>\n | Bumerank<\/a><\/td>\n | Okruhy ke zkoušce<\/td>\n | 334x<\/td>\n | 04.06.2013<\/td>\n<\/tr>\n |
\nnáhodný vektor, předpřipravené řešení na písemku. Je to v listech v excelu...<\/a><\/td>\n | x.soldier<\/a><\/td>\n | Vypočtené příklady<\/td>\n | 353x<\/td>\n | 22.03.2010<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n |