$('.uploads_table').html('
\n\n\n\n<\/colgroup>\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n
Popis<\/a><\/th>\nNahrál<\/a><\/th>\nMateriál<\/a><\/th>\nStaženo<\/a><\/th>\nNahráno<\/a><\/th>\n<\/tr>\n<\/thead>\n
Příprava ke zkoušce (pdf)<\/a><\/td>\nLNTR<\/a><\/td>\nZpracované otázky ke zkoušce<\/td>\n0x<\/td>\n15.12.2023<\/td>\n<\/tr>\n
Vzorová písemka - distanční výuka 2020<\/a><\/td>\nMachety<\/a><\/td>\nZadání ke zkoušce<\/td>\n2x<\/td>\n14.11.2021<\/td>\n<\/tr>\n
zkouska 2016<\/a><\/td>\ntomo_za<\/a><\/td>\nZadání ke zkoušce<\/td>\n1x<\/td>\n19.11.2017<\/td>\n<\/tr>\n
2015 - 2. termín - obě varianty<\/a><\/td>\nFLATRON<\/a><\/td>\nZadání ke zkoušce<\/td>\n83x<\/td>\n27.05.2015<\/td>\n<\/tr>\n
zadání zkoušky ze Statistiky, 2015 - 1.termín, jiné zadání<\/a><\/td>\nHarys<\/a><\/td>\nZadání ke zkoušce<\/td>\n107x<\/td>\n20.05.2015<\/td>\n<\/tr>\n
zadání zkoušky ze Statistiky, 2015 - 1.termín<\/a><\/td>\nFLATRON<\/a><\/td>\nZadání ke zkoušce<\/td>\n114x<\/td>\n20.05.2015<\/td>\n<\/tr>\n
Super sešit s příklady ze cvičení, nejsem autor.<\/a><\/td>\nvoyta<\/a><\/td>\nVypočtené příklady<\/td>\n454x<\/td>\n05.06.2013<\/td>\n<\/tr>\n
užitečná část ze skript zpracovaná do srozumitelnější formy (37 stran), staženo z webu Martiny Litschmannové:\nhttp://homel.vsb.cz/~lit40/STA1/Materialy/Statistika_pre_flakacov.pdf<\/a><\/td>\nBumerank<\/a><\/td>\nOkruhy ke zkoušce<\/td>\n334x<\/td>\n04.06.2013<\/td>\n<\/tr>\n
Jak na anovu v SG<\/a><\/td>\namissus<\/a><\/td>\nNávod<\/td>\n229x<\/td>\n07.06.2012<\/td>\n<\/tr>\n
Zadání k zápočtové písemce, z písemky bylo možné získat pouze 10 bodů, takže bylo možné vyplnit pouze polovinu písemky.<\/a><\/td>\n Single<\/a><\/td>\nZadání k písemce<\/td>\n220x<\/td>\n11.05.2012<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n