\n\nMA1 Ulčák - Test č.2 (skupina A)<\/a><\/td>\n | !Mike#7560<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 8x<\/td>\n | 06.12.2022<\/td>\n<\/tr>\n |
\nMA1 Ulčák - Test č.2 (skupina B)<\/a><\/td>\n | !Mike#7560<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 5x<\/td>\n | 06.12.2022<\/td>\n<\/tr>\n |
\nZadání 2. písemky ze cvičení, sk. A+B (listopad/prosinec 2017)<\/a><\/td>\n | 420<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 16x<\/td>\n | 01.12.2017<\/td>\n<\/tr>\n |
\nL'h pro složitější příklad, jak ho velmi zjednodušit<\/a><\/td>\n | 420<\/a><\/td>\n | Příklady ze cvičení<\/td>\n | 0x<\/td>\n | 29.11.2018<\/td>\n<\/tr>\n |
\nZadání ke zkoušce z MA1 - varianta 8 (2019) <\/a><\/td>\n | 7Sup<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 7x<\/td>\n | 09.02.2019<\/td>\n<\/tr>\n |
\nZadání ke zkoušce z MA1 - varianta 15 (2019)<\/a><\/td>\n | 7Sup<\/a><\/td>\n | Zadání ke zkoušce<\/td>\n | 12x<\/td>\n | 09.02.2019<\/td>\n<\/tr>\n |
\n1. písemka - opravená 11,5/15 bodů<\/a><\/td>\n | 7Sup<\/a><\/td>\n | Vypočtené příklady<\/td>\n | 37x<\/td>\n | 21.01.2020<\/td>\n<\/tr>\n |
\nNašel jsem vesměs vypočítané příklady různých variant závěrečné zk. pro MAIT. <\/a><\/td>\n | Adam Koniar<\/a><\/td>\n | Vypočtené příklady<\/td>\n | 46x<\/td>\n | 08.01.2017<\/td>\n<\/tr>\n |
\nMatematycka analyza zapocet 1. skupina<\/a><\/td>\n | Adam Niebroj<\/a><\/td>\n | Zadání k písemce<\/td>\n | 18x<\/td>\n | 15.05.2019<\/td>\n<\/tr>\n |
\nProjekt <\/a><\/td>\n | ajéje<\/a><\/td>\n | Projekt<\/td>\n | 2x<\/td>\n | 22.02.2019<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n |