Logické kombinační obvody - charakteristika logického systému, logická proměnná, logický operátor, zákony boolovy algebry, logické funkce v součtovém a součinovém tvaru, minimalizace funkcí, realizace kombinačních obvodů, hazardní stavy v logických obvode
Hodně kreditů
Popis | Nahrál | Materiál | Staženo | Nahráno |
---|---|---|---|---|
LO zdrojovy kod | TheBroker | Příklady ze cvičení | 0x | 04.10.2022 |
tahak k LO | TheBroker | Tahák | 0x | 04.10.2022 |
Prednaska z LO 6 | TheBroker | Balík přednášek | 0x | 04.10.2022 |
Prednaska z LO 5 | TheBroker | Balík přednášek | 0x | 04.10.2022 |
Prednaska z LO 4 | TheBroker | Balík přednášek | 0x | 04.10.2022 |
LO prednaska 2 | TheBroker | Balík přednášek | 0x | 04.10.2022 |
LO prednaska | TheBroker | Balík přednášek | 0x | 04.10.2022 |
prednasky | YxY | Balík přednášek | 11x | 21.03.2020 |
Testy | YxY | Zadání k písemce | 1x | 21.03.2020 |
ZIP obsahuje 22 složek screenshotů z LO závěrečné zkoušky 2018/2019. V některých jsou i správné/špatné odpovědi. Doporučuji stáhnout k úspěšnému zvládnutí zkoušky :) | ICryWhenIPoo69 | Zpracované otázky ke zkoušce | 3x | 04.03.2020 |
U Zápočtu byly nejtěžší dva projekty, které pak realizovat na cvičeních Zkouška se celkem dala, ale bylo na to dost málo času
Jurasz20 - 27.05.2020
na zápočtu získejte co nejvíc bodů protože na zkoušce se vyskytujou bullshity co ani v skriptech nejsou :D na cvičení je nejlepší Nevlud, hlavně si nedávejte Zdrálka...
Nahrávač - 27.02.2020
S předmětem jsem sice problém neměl, ale ty záporné body jsou hodně frustrující. Určitě patří k těm těžším. Na cvičení jsem měl Nevluda a doporučuji ho. Uměl to fakt dobře vysvětlit. Sice vyvolával k tabuli, ale uměl velmi dobře nakopnout ke správnému výsledku.
Xavier Xavier - 23.11.2018
Víceméně souhlasím s ostatníma. Jednoznačně nejotravnější předmět 2. semestru. Cvičení si nedávejte na pondělí a doufejte, že vám nějaká dobrá duše pošle zadání testů. Na cvičení jsem měl Nevluda, není podlě mě tak úžasný, jak se na skladu dočtete, ale je v pohodě a je hodně mírný na bonusové aktivity, na kterých si můžete přivydělat pár bodů k dobru. Hlavně z prvních testů a projektu doporučuju mít hodně bodů, protože fakt nejsou těžké a v LO je každý bod fajn. Zkouška je výcuc z testů + pár věcí navíc. Na konec chci poděkova těm, kteří na LO shromáždili tolik materiálů, protože jich je opravdu hodně a dost pomáhají. PS: Předmět by mohl být zajímavý, ale každotýdenní otrava s testy a body ho zabíjí.
dumpster - 11.10.2017
Navolte si pozdější cvičení, ať dostanete otázky předešlých skupin. Testy v průběhu semestru nejsou zas až tak těžké, využijte toho a nahrabte si co nejvíce bodů, na závěrečné zkoušce je budete potřebovat. Vyhýbejte se Zdrálkovi. Já měl Petříkovou a byl jsem docela spokojený. Tenhle předmět není nějak extra náročný, ale většina lidí ho nedá kvůli tomu, že ho podcení.
Lonewolf - 01.10.2017
Předmět, který vyžaduje nejspíše nejvíc času stráveného přípravou v druhém semestru. Doporučuji si navolit středeční nebo čtvrteční cvičení, tím získáte otázky z předešlých skupin. Projekty jsou body víceméně zdarma. Zkouška je sice náročná, ale aspoň z poloviny by měla být to samé co loni a zbytek se dá taky decentně zvládnout, pokud jste to během semestru neflákali. Pana Zdrálka jsem viděl jenom na zkoušce, tudíž nemohu přidat polínko do ohně, ale co jsem slyšel tak ty pověsti jsou nejspíš pravdivé. Na přednášky paní Petříkové jsem přestal chodit, když mi došlo, že je jenom předčítá tak jsem si je místo toho procházel sám. Na cvičení můžu doporučit pana Nevluda. Souhrnně řečeno, když si umíte navolit rozvrh a tomu předmětu něco dáte tak to sice bude boj, ale určitě se zvládnout dá.
Foxaves - 27.05.2017
Asi nejblbější předmět druhého semestru. Neustálé převádění čísel do pochybných formátu. Co se týče testů jedna velká rakovina, neustálé slovíčkaření, mínusové body, test je problém napsat dobře i když máte zadání dopředu. A u zkoušky to není jiné.
Redro - 26.05.2017
Předmět nakonec nebyl až zase taková noční můra, ale to jen díky pomoci spolužáků, kteří vytvořili návod na řešení úloh. Učitelé sice poradí, ale na otázku co bude na testu odpoví že
Tučňák - 25.05.2017
Pro mne to byl velice nezáživný předmět.A alespoň dle mého názoru se náročnost zk. stupňovala každý termín
Adam Koniar - 24.05.2017
Mnozí tvrdí, že to je nejtěžší předmět druhého semestru, ale to není pravda pokud: 1) Nemáte jako cvičícího ministra Zdrálka (Nejlepší volba snad Novák či Nevlud) 2) Si dáte cviko aspoň na středu (máte ofocené testy z pondělní a úterní skupiny) 3) Nejste ko*ot , který se ty otázky z těch testů neumí doučit (alternativa: mít dobrého kamaráda co vám něco občas vysvětlí). S množstvím materiálů a stránek vytvořených pro tento předmět a splněním výše uvedených bodů, nelze tento předmět nedat.
Mohy - 23.05.2017
Předmět který se dá pochopit pokud se na něj člověk podívá.. Body strhávám za záporné body u testů ve cvičeních..
DarkDevil - 17.05.2017
Docela náročný předmět, a za špatné odpovědi v testech se odečítají body...
leu30819 - 16.05.2017
Probírána látka v předmětu je celkem zajímavá. Bohužel pojetí výuky předmětu je žalostné. Zdrálka na cvičení rozhodně neberte -------- Pánové.
Slon - 16.05.2017
Ono to je užitečné, možná by to bylo i zajímavé, ale oblíbená katedra 440 to jednoduše zcela pohřbila zápornými body. Příjde mi zvláštní, že může člověk učivu rozumět jak chce, ale stejně to nemá sebemenší smysl ve chvíli, kdy špatně odpoví na teoretickou otázku, o které se (možná) píše někde ve skriptech, o které na přednášce nepadlo ani slovo a v nejlepším případě na ni neví odpověď ani cvičící. Těším se na zkoušku, kde půjdu s 25 body z cvik a odejdu s třinácti, protože sorry jako.
hajmajeboss - 23.03.2017
Katastrofa předmět. Největší peklo jsou záporné body na průběžných moodle testech. I když se učíte několik hodin ze skript/screenů je to účinné asi jako automat na kondomy ve Vatikánu. Občas to bylo jako pořad Chcete být milionářem - pokud blbě odpovíte jednu teoretickou otázku z roku, kdy snad polovina garantů na katedře ještě tahala za sebou kačera, všechny početní příklady jakoby jste vůbec nepočítali. Závěr: kdyby byla možnost, raději budu kopat zákopy do betonu čajovýma lžičkama než "studovat" tento předmět.
PROGRAMMER - 22.03.2017
Peklo předmět...
Martin.t0x1c.Wojcikiewicz - 13.12.2016
Prostě katedra 440. Za oba projekty se snažte získat full body (9 dohromady), jsou to nejlehčí body, které je možné za semestr získat. Testy na cvičeních - jedna velká prasárna. Mínusové body za některé příklady, za některé naopak ne - u 99% to není napsané, že odečítá. Úlohy nejsou aktuální, může se v testu objevit i něco ze začátku semestru, když jste na jeho konci. Aktivity v hodině - C++, kde se řeší blbosti typu posun pohyblivé řadové čárky atp. Zdrálek - arogantní starý děda, který si myslí, že je vládce světa a vesmíru a dá vám vše pořádně sežrat, vesměs nic nenaučí a nikdo nechápe, proč si ho tam škola drží - pokud je možnost, vyhněte se mu. Petříková - na cviko docela ujde, ale nechá vás tam prosedět celé cviko, vesměs zbytečně. Závěrem? Zbytečný předmět, který vám udělá ze semestru peklo.
Raikin - 12.05.2016
Pokud se v problematice neorientujete, tak vás pan Zdrálek donutí tento předmět upřímně nenávidět. Narozdíl od udkt si tento předmět musíte vybojovat.
Cerendar - 10.09.2014
Prvních pár hodin bylo parádních a říkal jsem si, že mi ten předmět sedne... učili jsme se jak fungují hradla a pak je i zapojovali. Potom to ale zdegenerovalo do šílené míšeniny programování, přepočítávání desetinných čísel z různých soustav, ASCII kódování a (ne)podobně. Navíc nám to pan garant Zdrálek znepříjemňoval testy na moodlu. Dostanete málo času, otázky lze procházet pouze sekvenčně bez možnosti vrátit se zpět, za některé (často neoznačené) otázky máte záporné body, kdy se v součtu opravdu dostanete do mínusu a ve vtipnějším případě získáte v Xtém týdnu body na zápočet a X+1 ho zase ztratíte... A ještě k tomu nemáte možnost revize svých testů - ani ihned po skončení testu! Takže ani nevíte, v čem chybujete... Věřím a doufám, že tohle se už v příštích letech nestane. Za mě -5 bodů... tenhle předmět mě opravdu zklamal.
lukas.fichna - 20.05.2014
Kombinovaná forma v zápočtu dost odlišná od prezenční - místo zapojování drátků jsme měli jen test v Moodlu. Zkouška celkem těžká, dal jsem až napodruhé, a to jsme mohli používat vlastní materiály :-)
vac - 23.01.2014
Něco podobného jsme měli i na střední, takže to nebyl to pro mě až tak těžký předmět. Akorát, že zapojování a příprava projektů zabere celkem dost času. Ale zápich se dá udělat úplně v pohodě. Na cvičení jsem měl paní ing.Petříkovou a ing.Artema. na přednášky jsem chodil jen proto abych se dozvěděl, co bude na zkoušce. Pokud pak ve zkouškovém věnujete pár dní a pročtete si skripta do tohoto předmětu, musíte zkoušku dát na poprvé jako já. :-)
Vos - 11.01.2013
Předmět byl vpohodě,až na přístup pana Diviše,kteý jej už naštěstí neučí....
kle0031 - 17.04.2012
Jo tak toto je skutečný oprus, zapojování stovek drátků nalezení chyby prakticky nemožné ! Zkouška na Moodle, jen z teorie z přednášek. Je dobré nabrat body na zápočtu protože pak je to už o štěstí.
safiron - 06.10.2011
Pro toho, kdo to neměl na už na střední docela opruz. Nedobré je také rozdělení bodů, které lze v průběhu semestru získávat. Zkouška je ale do pohody ;-) V mém případě bylo horší zíkat zápočet :-D
DrahoS10 - 26.05.2011
Upravuju hodnocení, předtím jsem se překlikla...:D
Polaire - 14.05.2011
Dobrá, i když se říká, že po bitvě je každý generálem, musím říct, že mě tento předmět dokonce i bavil:) sice je pravda, že při zapojování se se zvyšujícím se počtem hradel zvyšuje pravděpodobnost, že nějaké prostě fungovat nebude, ale i tak není zapojování žádná věda... jako elektrem zcela neposkvrněná gymplačka jsem tento předmět nakonec zkoulela na 96 bodů, takže se to skutečně dá.:)
Polaire - 14.05.2011
Předmět vcelku zábavný, bavilo si hrát s hradýlkama :) ... Cvičící Novák/Hejduk a přednášející Skapa = předmět je hračka :) .. Zkouška v moodle - 19otázek víceméně typovačka.. Ani jsem na to nekoukla a 40/56 :-) .. Body dolů za to, že mě neměli rády KO D :D
Kattynka - 13.05.2011
Predmet jak z nazvu vyplyva logicky takze se nebylo skoro co ucit jen davat pozor a zapojit mozek. Z mala predmetu co me bavily. Zkouska byla delana zapomoci vesmirnych ovladacu do kterych se zapisovaly odpovedi, kdyby misto nich nam dali vic casu na vypracovani bylo by to super, diky VELMI malemu casu na tak tezke otazky strhavam 3 body
Houmi - 15.04.2011
Těžký předmět, rozhodně nepodceňovat
zlamal89 - 09.11.2010
Tenhle předmět mi vůbec nesedl... Zezačátku se ještě dělaly věci, které bychom všichni měli vědět (převod mezi číselnými soustavami) Další učiva už pro mě byly mimo mísu. Projekty naprosto nesmyslné... zapojování více méně o štěstí... jakmile to nejede, chybu už nenajdete :D
click - 06.11.2010
Projekty uplne vklude ... nevyhoda predmetu je asi posledne zapajanie kde je malo casu na to... no a skuska uplne vklude da sa to naucit a cas uplne staci....celkom lahky predmet
vyhryzko - 08.07.2010
Projekty se dají v pohodě zvládnout díky programům. Zapojování je pro začátečníky horší, ale zvládnout se to dá. Zkouška se zdá těžká, ale jsou to pořád stejné příklady dokolečka, stačí se naučit postupy a pak máte zkoušku za 20 minut hotovou. I když někomu nestačí ani ta půlhodina. Ale opravdu to není tak hrozné, jak to na začátku vypadá.
dalkar - 28.05.2010
predmet mozno zaujimavy ale kat 440. co ako to ma teraz z toho urobila uplne peklo ..A skuska je uplny odpis. je na nu 30 min. a to clovek nemoze ani pisat do zadania, odpovede musi zapisat aj na papier aj do toho debilneho ovladaca...
steve - 21.05.2010
zajimavy ale k nicemu predmet
pepekpepek - 20.05.2010
Projekty - pakárna největší - nebýt programu, tak nad tím člověk sedí fakt pěkně dlouho a vyjde to na stejno. Závěrečný test není nic jiného, než jen zapojení sekvečního obvodu (toho těžšího z dvoji sekveční, kombinační) - nepovede se Vám, 20bodů dolů, čest. Smysl tohodle předmětu mi uniká a kdyby někdo podal petici pro jeho zrušení pro lepší budoucnost dalších generací, tak se velmi rád podepíšu.
cervik - 13.05.2010
Absolutne zbytocny predmet, ktory mi nic nedal. Bodove hodnotenie v tomto predmete je asi najhorsie ake som kedy zazil. Skuska nc, tipos bingo. Nechapem preco LO nepresunu do 3. semestru ako volitelny predmet, kedze normalne je to naozaj uplne zbytocne a spravi vam akurat zo zivota peklo. Proste dalsi vyplod nasej milovanej pekelnej katedry.
lol - 10.05.2010
Dělal jsem ještě praktickou zkoušku (což se loni změnilo). Složitý ale velice zajímavý předmět, nepochopitelné hodnocení, přesto 99 bodů na první pokus;) Je nutné se na to prostě podívat i doma;)
rad - 24.04.2010
Společně s ARP zatím největší shit, z tohoto předmětu nevím naprosto nic, zázračně jsem tím terorem nějak prošel a už nechci nic takového nikdy ani vidět. Zkouška strašně těžká, je na ni málo času a hafo věcí se ani na cviku nedělá, takže bacha!
Bidlo - 03.03.2010
Nesnasim draty a katedru 454.
jacques - 26.01.2010
víceméně stačí vědět základy a umět luštit sudoku (Karnaughovy mapy jsou tomu hodně podobné)...2 body strhávám za trochu těžší zkoušku, u které, když někomu chybí více bodů, tak může být trochu problém, ale jinak se to taky dá
Big Lebowski - 23.01.2010
Pro mě jako gympláka ze záčatku super předmět, protože se na cvikách zapojují do krabiček drátky, blikají diodky, atd. :) Řeší se dva projekty, v tom prvním to za Vás zrobí celé program, který je tady na skaldu ke stažení, ten druhý se dá v klidu zrobit samostatně. Myslím, že se ještě psaly dvě nebo tři písemky během semestru na ověření nějakých základů. Důležitý je výběr cvičích, Skapa je frajer (doporučuju).
Hackiest - 18.01.2010
Zkouška předmětu se v čase změnila z praktické na teoretickou - výpočetní. Tím se stala celkem pohodovou, protože typové příklady jsou veřejné. Dá se zvládnout i s minimálním zápočtem, což se o předchozí praktické variantě říct nedalo. Náplň předmětu zajímavá, průběh cvičení závisí na cvičícím - doporučuji Jana Skapu.
flash - 10.01.2010
Průběh semestru lážo, plážo, zkouška masakr. Bylo strašně málo času, ale myslím si, že kdo se na to podíval a měl slušné body za zápočet, předmět v pohodě dal.
tomsoft11 - 09.01.2010
niečo mi ten predmet dal, ale ten bodový systém, cvičiaci (pán teplák) a prednášajúci ma presvedčili o tom, že vždy môže byť horšie ako je... nebol som na jednom cviku, tam "prebrali" posuvný register a dostal som ho na teste2 ako 20-bodovú úlohu...pritom prvý 4 alebo 6 bodový(už neviem presne) som síce urobil, ale je to fakt pomer urobiť dva príklady... a skúška - to bol maras... čestne priznávam - iba niečo som vedel - inak som mal šťastie pri tipovaní...prešiel som tesne... takže zase katedra smrti (KAT454) boduje...
ramon007 - 02.11.2009
nudny predmet, u zkousky je treba si pohnout kvuli casu
andross - 06.10.2009
Jsem zvědav na zkoušku ... LO jsem nikdy předtím na SŠ neměl ... projekty dle mého názoru nesmyslně rozsáhlé, ale dá se to. Uvidím jak to pude dál, ale zatím plný počet bodů, stačí chodit na přednášky a dávat tam pozor.
outfinder - 08.04.2009
Jo, katedra 454 umí z jakéhokoli předmětu svým přístupem udělat absolutní peklo i těm, kteří ho ovládají. Na cvičeních jsme měli správně navrženo a zapojeno mezi prvními, měl jsem to i na střední. Na zkoušku jsem uměl 90% teorie a vše (včetně domácích projektů) jsem byl schopen sám zvládnout zapojit i navrhnout ALE stejně jsem bojoval o přežití a měl jsem bodů jen tak tak. Absolutně na to u zkoušky není čas. Testy v průběhu taky stojí za to. Abyste měli 1 bod, musíte mít správně alespoň 6 otázek = popsané 2 A4ky BEZ CHYBY. Ještě, že na netu je na to SW...
Demilich - 12.01.2009
Ona tady není možnost dát 0 bodů? Takhle bych asi vystihl LO. Prostě katedra 454, škoda slov.
amissus - 13.10.2008
Hnus, opakoval jsem.. přitom jsem věci zde probírané měl už na střední.. bez větších obtíží. Bodový systém nejpřísnější z předmětů, co jsem zatím měl, zkouška zase nejstupidnější a nejméně spravedlivá. Znalosti vám pomůžou hodně málo, důležité je mít štěstí..
Ossian - 06.10.2008