Tento předmět je pokračováním předmětu Algoritmy I. V tomto kurzu bude kombinován výklad objektově orientovaného programování s představením dalších často používaných datových struktur - binárních stromů a hašovacích tabulek. OOP je chápáno spíše směrem
Hodně kreditů Bez zkoušky
Zkratka:
ALG2
Kredity:
6
Ukončení:
Zápočet
Garant:
Jiří Dvorský
Projektů:
1
Bodů k zápočtu:
51
Popis | Nahrál | Materiál | Staženo | Nahráno |
---|---|---|---|---|
ALG II - Dijkstrův algoritmus pro nejbližší cestu | Firestone82 | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
ALG II - Kruskalův algoritmus, vytvoření grafu do obrázku | Firestone82 | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
Projekt do ALG II - Algoritmus pro zdrojové kódy | Firestone82 | Projekt | 0x | 21.01.2023 |
Projekt - Highest possible tower | Th3.JK | Projekt | 0x | 21.01.2023 |
10. Cvičení - Fasuga | Th3.JK | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
9. Cvičení - Fasuga | Th3.JK | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
8. Cvičení - Fasuga | Th3.JK | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
7. Cvičení - Fasuga | Th3.JK | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
6. Cvičení - Fasuga | Th3.JK | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |
5. Cvičení - Fasuga | Th3.JK | Domácí úkol | 0x | 21.01.2023 |